Liikunnan iloa ja mukavaa yhdessäoloa!

Keski-Espoon senioreiden ulkoilupäivä järjestettiin tiistaina 19.5.2026 myrskyn uhallakin. Medioissa oli väläytelty ukkosmyrskyn tuloa ja annettu ohje

Vireät seniorit liikkuvat.
Yhdistyksen ulkoilupäivän suunnittelusta vastaavat liikuntaseniori Matti Alavuo ja juhlatoimikunta. Tänä vuonna löysimme myös yhteyden, Espoon kaupungin Esa Yletyisen avustuksella, Laurean fysioterapiaopiskelijoihin, josta saimme mukavan lisän ohjelmaamme. Kiitos Jenni, Selma, Anni ja Sakari lämmittelyjumpasta, tasapainoharjoitteista, ulkokuntosalin laitteiden opastuksesta ja muusta tuesta senioreille. Senioreiden omina rasteina olivat erilaiset pelit, Mölkky, Hole ja tikkataulu, joissa nähtiin aktiivista menoa. Sauvakävelylle lähti myös iso joukko hyväkuntoisia ikätovereita. Tapahtuman viimeisenä osiona oli tikkakisa, oma sarja miehille ja naisille. Tikat osuivat tauluun yleisön aktiivisella kannustuksella. Naisten sarjan parhaan yksittäisen tuloksen heitti Tarja Alavuo, 29 pistettä, saaden diplomin muistoksi. Miesten puolella käytiin tiukkaa kisaa voittotuloksen oltua vain pisteen erolla toiseksi tulleeseen. Miesten sarjan voiton ja komean diplomin vei Veli Grandell tuloksella 34.

Piditkö artikkelista?